Mērķtiecīgu attiecību veidošana un uzturēšana ar klientiem, darbiniekiem un kolēģiem

6.maijā plkst. 12.30 – 19.00
Cena: 145 € + PVN

Pasniedzējs: Agris Grava, „Biznesu apvienības Konsuls” vadošais konsultants, „Komercizglītības centra” pasniedzējs – konsultants, psihoterapeits

MĒRĶI

  • Apzināt vadītāju un speciālistu zināšanas, prasmes un iemaņas attiecību veidošanā un uzturēšanā ar klientiem, pasūtītājiem un kolēģiem;
  • Izvērtēt esošo profesionālo resursu neprecizitātes, aplamības un neefektīvās rīcības, kas samazina darba efektivitāti un projekta rezultātus;
  • Sniegt sistēmas izpratni par neefektivitātes cēloņiem un to novēršanas metodēm;
  • Pilnveidot prasmes un iemaņas organizēt un vadīt apzinātu attiecību veidošanas, uzturēšanas un sadarbības procesus.

METODE
Aktīva uz grupas dalībnieku resursiem un aktualitātēm orientēta praktiskā apmācība, izmantojot video tehniku, lekcijas, diskusijas, vingrinājumus un reālo darba situāciju analīzi.

GRUPA: 10 dalībnieku

PROGRAMMA

  1. Profesionāla saskarsme sarunas procesā, raksturīgākās speciālistu kļūdas un paredzamās grūtības – kā neiešaut sev kājā un nevainot par to citus.
  2. Neveiksmīgu attiecību veidošanas iemesli:
    • neadekvāts kontakts;
    • savu „domu kļūdu” un stereotipu piedēvēšana klientam;
    • neapzinātās pašmanipulācijas mijiedarbības procesā;
    • atšķirīgie kompetences līmeņi un priekšstati par sarunas priekšmetu;
    • personīgo mērķu un motīvu disbalanss;
    • speciālista un klienta atšķirīgie domāšanas līmeņi;
    • Uzslavas un kritikas psihoemocionālā daba attiecību uzturēšanā;
    • “cepšanās” fenomens – kādēļ to darām, neapzinātie ieguvumi un mazināšanas iespējas.

3. Vadītāju un speciālistu profesionālā un personīgā identitāte un to ietekme uz efektīvu uz racionālu darbu.

IEGUVUMI

  • Prasmes mērķtiecīgi veidot un uzturēt vēlamās attiecības ar klientiem, kolēģiem, darbiniekiem, un formēt vēlamās attieksmes pret sarunas tēmu;
  • Prasme analizēt sarunas procesu, noteikt sev raksturīgākās neprecizitātes un tās novērst.